maanantai 17. tammikuuta 2011

you kick up the leaves and the magic is lost

Tänään kävin mun äipän kanssa etsimässä mulle vanhojentanssimekkoa ja löysin maailman täydellisimmän sellaisen! Mulla alko oikeastaan olee jo pieni stressi sen mekon kanssa, ku tuntu et kaikilla on se jo, ja mietin et löytyyköhän mistään enää ees mekkoja, mut nähtävästi jotain vielä oli kaupoissa jäljellä:D Mun mekko on tumman/viininpunainen, olkaimeton ja siinä on luutettu korsetti, kaunis kirjailtu yläosa ja tosi pöyheä hame, eli se on suunnilleen kaikkea sitä mitä halusinki. Kuvittelin kyllä et esiintyisin mun prinsessapäivänä vaaleanpunaisessa, koska mä ja vaaleanpunainen ollaan aika erottamaton yhdistelmä, mut viininpunanen ja mun uus ruskee tukka näytti niin hyvältä ja mekko tuntu niin ihanalta päällä, että ku itseni siinä näin niin tiesin etten lähtis ilman tätä mekkoa kaupasta. Hintaa tällä ihanuudella oli vaan 350e ja kun maksettiin siitä 30 e ylimääräistä, niin se lyhennetään mulle sopivan mittaseksi tässä piakkoin. Mun tekis kauheesti mieli laittaa siitä kuvia ja esitellä se koko kansalle, mut laitoin mekon pukupussiin ja päätin malttaa vanhojenpäivään asti, joka on muuten tasan kuukauden päästä! Tai siis torstaina 17.2. tanssitaan vanhemmille ekaa kertaa. Arvatkaa vaan maltanko oottaa nyt, kun mulla roikkuu tossa kaapin ovessa viininpunainen täydellisyys.

Mutta joo, sain vihdoin uv:sta jotain julkaisukelpoisia kuvia, näin kevyesti pari viikkoa myöhässä. Joten, koska uutta matkua ei ole, niin laitan vähän uv-matskua - musta nää on ihania! Sitten mun pitää vielä tehdä latinan läksyt ja lukee ulkoa lista deponenttiverbejä, huuuh huh. Ne latinan ylppärit lähestyy ihan törkeen nopeesti.



Kaunis ystäväni Tiina:
















Ja vähäsen seuraavan aamun tunnelmia:


Eli hauskaa on ainaki ollu! Nyt sen latinan kimppuun, tai no taidan sittenkin mennä kattomaan Täykkärit. Heipsu:D

4 kommenttia:

  1. vaikka et laittas kuvii mekosta niin tukka ois jepa nähdä ;))

    VastaaPoista
  2. Ahhaaahhaa, ihana toi UVn jälkeinen kuva :DD♥ Ja aaah, haluun niin nähä sen sun puvun. ;s

    VastaaPoista
  3. Silloin ku vodkaa ei päässä enää ollu, mut maksa sitä kovasti käsitteli! :DD sun pitää tulla kattoo:)

    VastaaPoista