lauantai 8. tammikuuta 2011

i want you to love me like i'm a hot ride

Tiistaina olin siis pyörimässä keskustassa Manin kanssa ja samaa tehtiin myös eilen, eli perjantaina, tosin tällä kertaa mukana oli myös Onsse. Eilen oli tarkoitus tosiaan vaan kahvitella, mutta eiköhän eilenkin mukaan tarttunu jotain! Shoppaillumorkkis iskee (ei iskekään kun en ees ostellu paljoo:D), mutta esittelen siis ostokset nyt.















Ostettiin siis Manin kanssa samiskorut Ginasta. Oli niin söpöt ja hintakin oli vaa jotain 4,95 niin oli pakko napata mukaan! Dependin punaista kynsilakkaa, sävy 36, ja vahvistava lakka, en kyllä yhtään tiedä, että toimiiko mut kunhan joku nyt on kunnes törmään paremaan. Sama ton H&M:n eyelinerin kanssa, tarvitsin vaan jonkunnäkösen kaikkia mahollisia tulevia 18-v pippaloita varten. Eilen ehin vähän testailla ja kyllähän se ihan kivalta näytti!
Vaatteista sitten Ginan wetlookit, kun mun ekat on jo sen verta kulahtaneet ja hieman rei'illäki uv:n juhlinnan jälkeen... Nää oli vielä alessa 9,95 ja on vissiinki vähän erilaiset ku mun noi toiset wetlookit, vähän kiiltävämmät. Toiset leggarit on H&M:stä, eikä ollu ees aletuote, mut tykästyin niihin! Tosin ku ostin, niin aloin miettii et haluunko noita sittenkää ja oon harkinnu palauttamista, mutta ku kuvasin noita niin tuli taas sellai fiilis et haluun pitää noi... Mitä mieltä?:D Ne on siis tälläset, mutta leopardikuosissa:



Ja lopuksi sitten kengät, alkuperäinen hinta 50e mutta kympillä lähti! Ostin noi lähinnä vanhojenristeilyä ja kaikkia kesäisii pippaloi varten, ku noissa on ihan pieni korko niin ei tarvii jalkojaan katkoa.

Jeppisjuu, siinä oli tän kertaiset ostokset ja mun ilta jatkuu tällasissä merkeissä:



Eli luen matikan uusintaan=) Nyt vaan kiroon itteeni et lähin koko uusintaan vaikka pääsin kurssista ja kokeesta läpi, mutta pakko siihen on nyt mennä........ Kiinnostaa potenssiin sata, mut onneks derivaatta on ihanjees.



Suunnilleen ton verran mua matikka just nyt kiinnostaa..... Pitäkää te kivempaa ku mä! Heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti