sunnuntai 16. tammikuuta 2011

if this is what we've got then what we've got is gold

10 asiaa, joita vihaan yli kaiken
1. Aikaisia aamuherätyksiä. En vihaa mitään niin paljon, kuin herätyskellon korvia raiskaavaa ääntää klo 5:30, paitsi ehkä sitä, että joku herättää mut päiväunilta. Ja vihaan myös sitä, että joku/jokin herättää mut kesken hyvän unen enkä enää saa sitä unta takasin! Eli siis lyhyesti sanottuna vihaan kaikkea mikä liittyy nukkumisen keskeyttämiseen.
2. Omaa aikaansaamattomuuttani. Oon varmaan maailman aikaansamattomin ja laiskin ihminen ja se ahdistaa mua eniten ikinä.
3. Juhlapyhiä, jolloin pitää lahnata kotona koska kaikki on kiinni. Tai siis kotilahnauspäivät on joskus tosi ihania, mutta ku niitä on 30000 peräkkäin, niin kuin esim jouluna ni pää hajoaa.
4. Sitä kun tuun kotiin pitkän koulupäivän jälkeen ja oon yliväsyny ja kiukkuinen ja pää vaa hajoo ja kotona ei oo _mitään_ syötävää. Ähhh.
5. Riitoja äidin kaa. Must on maailman hirveintä riidellä mun äidin kaa, koska rakastan sitä eniten ja must on kauheeta jos ei puhuta! Kerron mun äidille suunnilleen kaiken.
6. Ihmissuhdeongelmii ja -epäselvyyksii ja epätietoisuuksia mikä niihin liittyy! Ja kaikkee kuraa mitä ihmissuhteista aiheutuu.
7. Vaatekriisejä, sitä et oikein mikään asukokonaisuus ei tunnu hyvältä päällä. Ja myös sitä, että se vaate mitä on suunnitellu pistävänsä päälle onki pesussa.
8. Koulukiireitä ja stressiä, etenkin koeviikkoja. Musta kaikki stressaaminen on ihan hirveetä ja koeviikoilla ahdistun sikana ja lasken vaa tunteja koeviikon loppumiseen.
9. Huomionhakuisii ihmisii. Oon itekki aikamoinen attention whore, ni se piirre vasta ärsyttääkin muissa:D Ja myös esittäviä ihmisiä ja ihmisiä, jotka tuputtaa omaa kantaansa kaikille jajaja no, monia ihmisiä.
10. Pakkasta ja pimeetä. Talvessa on joo kivojaki juttuja, mut vihaan sitä et talvi on niin kylmä, pitkä ja pimee. Alkaa vaan masentaa ja vihaan keinotekoista valoo ja lunta ja sitä et pitää pistää vaatetta päälle niin paljon et näytän plussapallolta:)

9 asiaa, jotka ovat ominaisia luonteelleni
1. Määräileväisyys.
2. Kiukuttelu.
3. Ihastun helposti, romanttisessa ja ei-romanttisessa mielessä.
4. Laiskuus ja aikaansaamattomuus.
5. Ylpeys ja ylimielisyys ja egoismi.
6. Ilkeys.
7. Suutahdan suht helposti jos jutut ei mee mun mielen mukaan.
8. Innostun asioista melko helposti.
9. Ylianalysointi, ylireagointi, ylitulkinta ja monta muuta yliampuvaa juttua.

8 tapaa valloittaa minut ja sydämeni
1. Saamalla mut nauramaan.
2. Ulkonäkö. En jaksa ees näytellä et sillä ei oo mitään merkitystä.
3. Olemalla kiinnostunut musta ja mun asioista.
4. Sellai tietynlainen samanhenkisyys.
5. Nooo pitää jaksaa huolehtii musta, muttei hössöttää liikaa!
6. Alote ois ihanjees tehdä, tykkään ku toinen ei oo ihan maailman lussuin ja vihaan muutenki tehdä alotteita itse.
7. Käyttämällä muhun aikaa, muttei tietenkään ihan kaikkea aikaa:D
8. Olemalla vissii pleijeri, näin mun tähänastisista miesvalinnoista päätellen...........

7 asiaa, joita toivon tällä hetkellä
1. Ettää pääsisin tonne sänkyyn tutimaan!
2. Jaksamista tehä koulujuttujen eteen jotain.
3. Että mun mummi paranis.
4. Vettä olis ihan kiva saada, mutta en jaksa hakea.
5. Hyviä kirjoja mitä lukea.
6. Joku ihana ihminen kenen kaa tekstaa, rakastan tekstaamista.
7. Ja eräitä juttuja:)

6 asiaa, joita teen ensimmäisenä herättyäni
1. Painan torkun päälle
2. Nukahdan uudelleen
3. Torkutan joku 40-50 min
4. Meen suihkuun
5. Meikkaan ja syön ja laitan hiukset ja pakkaan laukun
6. Lähen isin kyydillä kouluun

5 ihmistä, jotka tietävät eniten murheitani
1. Emmi
2. Inga
3. Sini
4. Mira
5. Äiti

4 asiaa, joista olen riippuvainen
1. Nukkuminen, varsinki päiväunet
2. Rutiinit, vaikka vihaan sellaista ylirutinoitumista
3. Ylionnellisuuden tunne, haen sitä kaikkialta
4. Kavereitten seura

3 kauneinta asiaa, joita minulle on sanottu
1. "Paljon kivempi istuu täällä ku jossain Amarillossa."
Sori vaa mut mikää muu ei yllä ton tasolle:D

2 asiaa joita pelkäät eniten
1. Läheisten menettämistä
2. Jaaaa no kipua varmaa sitte

1 tunnustus
1. Täs tulee: oon miettiny tätä tunnustusta vaikka kuinka kauan ja onhan näitä, mutta ei mitään oikeastaan hyvää!

Koulu alko ja niin alko myös törkee koulukiire, oon vaan vääntäny kaikkii kouluhommia ja stressannu suunnilleen kaikkea! Ylppärit lähestyy ylinopeesti enkä oo todellisuudes tehny niiden eteen vielä mitään, stressaa ihan kevyesti...

Keskiviikkona käytiin Miran kanssa Robertsilla kaakaolla, ei ollut muuten siihen mennessä käyny ku 4 kerta tällä viikolla! Tosin oon tällä viikolla käyny 6 vai 7 kertaa, eli ihan kiitettävä määrä rahaa on Robertsille taas munkin visalta lahjoitettu.











Kahvittelun jälkeen suunnattiin meille ja suoritettiin mun tukalle tällainen operaatio:



Värjättiin siis mun tukka Schwartzkopfin Coloriste -kymppiminuuttivärillä, sävyllä 700 eli tummanvaalea! Tää oli vähän tällai ex tempore tukanvärjäys, jota en ehtinyt edes oikeestaan harkita, äippä vaa osti mulle värin ja sano et oleppa hyvä:D Mutta lopputuloksesta oon tykänny tositositosi paljon, oon pitkästä aikaa rakastunu mun tukkaan! (Kuhan sais tän suoran otsiksen helvettiin...) Mutta teille esittelen siis tämän lopputuloksen vähän myöhemmin >:)

Loppukevennys tulee tässä ja sitte lähden nukkumaan, tai no lukemaan enkkua:



Tää kuva on mun, Manin ja Onssen synttäripikkujoulubileistä, ja tää mun kaveri on täys mysteeri... Muistan kuvan ottohetken suht selkeesti, mutta tän kaverin henkilöllisyys on mulle täys salaisuus:D Ollaan yritetty selvittää sitä, mutta ei tiedetä siis vieläkään... Mysteerikaveri, ilmottaudu!

Nyt meen nukkumaan, alkaa silmässä jo nykii sellai kevyt elohiiri.

1 kommentti:

  1. :D::D:D:DDDD Haha nauroin noille kuville, jossa mun pärstä pääsee oikeuksiinsa♥

    Ja sun tukkas on ihana♥

    VastaaPoista