tiistai 4. tammikuuta 2011

but i will build a new beginning

Toinen yritys elvyyttää ja pitää tää blogi pinnalla! En alkanut vaihtaa osotteita, käyttäjiä enkä nimiä, koska oon suhteellisen tyytyväinen näihin >:) Edelliset merkinnät kyllä siis piilotin, olkoon tää meijän ihan a brand new start.

Pientä kyselyy viime vuodesta ja välissä muutama kuvanen sieltä täältä viimevuodelta.

2010
IHMISSUHTEET
Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
- Olen! Paljon ihania ystäviä ja suuuperisti kavereita.
Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
- Jep, hyviä ja vähemmän hyviä juttusii.
Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
- Ikävä kyllä näinkin voi todeta.
Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
- Noo, vappu ja kesäillat tyttöjen seurassa, Roomanmatka, yks koeviikko tässä jaja esimerkiksi vanhojentanssiharkat! Onhan näitä.



Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
- Olen jep, mut suurimman osan kanssa olen saanu sovittua myös.
Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
- No kai mä jonkun verran! En osaa itte arvioida kauheen hyvin.
Oletko lihonut?
- OLEN. Sali kutsuu mua ja Mania ensviikolla.
Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
- Enpä tietääkseni.
Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
- En ole.
Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
- En! Mut tänävuonna taitaa pari ilmestyy, kunhan oon 18.



TURHANPÄIVÄINEN ÄLYKKYYS
Kuka oli paras uusi tuttavuus?
- Hmm no ehkä Mani! Mut oikeesti näit on ihan sikana, esim. Laura ja Jenna kanssa.
Piditkö uudenvuodenlupauksesi?
- En muistaakseni luvannu mitään! En ikin lupaa ku en kuitenkaa muista niitä sitte.
Synnyttikö kukaan läheisesi?
- Eii kukaan kauheen läheinen.
Kuoliko kukaan läheisesi?
- Ei onneks!



Missä maissa kävit?
- Italiassa ja Saksassa.
Mitä haluaisit vuodelta 2011 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2010?
- Hmm no esimerkiksi onnistunut parisuhde ois ihanjees! Ja se että saan matikka7n vaikka läpi, vaikka sain sen jo kyllä viime vuonnaki:D
Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2010?
- 30.4., 5.6., 27.8., 1.10., 13.-16.10. ja jotain:D
Vuoden suurin saavutuksesi?
- Öö no selvisin kaikista tyhmistä jutuista mitä mulle sattu!.. joista osan aiheutin ittelleni itte.
...ja suurin epäonnistuminen?
- Öö emmä oikein ees tiiä! Varmaa just ne kaikki tyhmät jutut jotka aiheutin. JA SUORAN OTSIKSEN LEIKKAAMINEN.
Kärsitkö vammoista?
- Ketoasidoosi vähän kaato elvyytyspöydälle mut mitä pienist!;)
Mikä oli paras asia, jonka ostit?
- No ainakin Rooman lentoliput ja kaikki juttuset mitä shoppailin siellä! Ja sitten kaikki onnistuneet vaateostokset, esim Warpin leggarit <3
Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
- Mun ihanien ystävien!
Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
- Oma. Ja miesten:D
Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
- Ruokaan, lehtiin ja vaatteisiin.
Mistä innostuit eniten?
- Yhestä juttusesta! Tai no tarkemmin sanottuna yhestä ihmisestä.
Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
- Noo jos mun pitäis valita, et palaanko siihen vai oonko tässä, ni valitsisin jäädä tähän, joten kaipa mä oon onnellisempi:D
Lihavampi vai laihempi?
- Lihavampiiiii.
Rikkaampi vai köyhempi?
- Kaipa mä rikkaampi oon.
Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
- Säästäväni rahaa!
...entä vähemmän?
- No niitä tyhmiä juttuja:D Ajatella vois tosiaan enemmän.
Miten vietit joulun?
- Olin kotona perheen kanssa ja illalla katsoin Liisaa Ihmemaassa ja kävin joulukirkossa.
Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
- Eräs aika onneton moikkaaminen:D:D Jaja sitten yks ilta muutenkin, näyttäisin vähemmän nyrpeetä naamaa.
Monta yhden illan juttua sinulla oli?
- Jonku viitisen mä tossa sain aikaan ku nopsasti laskin:D
Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
- Greyn Anatomia! Katsoin siis koko roskan vasta viime vuonna kokonaan. Ja Vampyyripäiväkirjat.
Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
- No ehkä ihan pikkasen:p
Mikä oli paras lukemasi kirja?
- Ei ainakaan kaikki ne koulukirjat mitä itteeni ängin! Nyt ei kyllä oikeesti tuu mieleen, vaikka luen ihan sikana.
...entä musiikillinen löytö?
- Juha Tapio! Tai siis tiesinhän mä sen ennestäänki, mut viime vuonna aloin kuuntelee oikein urakalla.
Mitä halusit ja sait?
- Paljon kaikkee! Lähinnä kaikkee materialistista juttuu, mut paljon muutakin. Esim maailman parhaimpii kavereit.
Mitä halusit, muttet saanut?
- Sitä sun toista ja vähän muutaki:D



Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
- Inception, Alice in Wonderland ja Tähtisumua.
Mitä teit syntymäpäivänäsi?
- Nukuin pommiin, sain kivoja lahjoja, myöhästyin koulusta ja illalla käytiin tyttöjen kaa Memparissa syömässä!
Ketä kaipasit?
- Milloin ketäkin!
Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
- Kavrut ja tovrut >:)



Mun UV meni mukavasti pienellä porukalla, oltiin Miralla ja keksittiin jossain vaiheessa juoda vodkashotteja. Kokemus ei ollu paras mahdollinen, mut tulipahan koettua sekin ja voin kertoo ettei vähään aikaan uudestaan kyllä:D Humala oli kuitenkin hyvä, jos ei muuta.



Tässä vähän matskua alkuillasta, oltiin Miran ja Tiinan kanssa laittautumassa - loppuillasta matskua ei sitten tulekaan, koska videot on suunnillee sitä että vaadin tomeralla äänellä "LISÄÄ VODKAA" ja niin... No se siitä sitten.

Tänään käytiin Manin kaa lounaalla, kahvittelemassa ja shoppailemassa ja siltä reissulta tarttuki vaikka mitä muksaa mukaan, mut ne ostokset sitten myöhemmin! Nyt meen pakkaamaan ja tutimaan, ciao.

4 kommenttia:

  1. jee nasja ! onks mani kenties marianne jotakin ? :---D mietin vaan kun lahti on niin pieni paikka ja mun serkun kaveri on tuonniminen ;)

    VastaaPoista
  2. Meri, Mani on Marianne joo! :D Ollaan samassa koulussa >:)

    VastaaPoista
  3. Oooo ihana UV♥

    Haluun sit, et tää ei jää tähä yhtee merkintää. >:)

    VastaaPoista
  4. UV oli kiva ! Ehkä saadaan siit vähän lisää matskua ku saat sen kameras takas ;D ja ei tää jää ! hopeso ainaki.

    VastaaPoista